Posedlost

V zajetí obsese bez kontroly
se mi můj rozum na kusy drolí
jako by se ta posedlost chtěla
dostat do celého mého těla.


Jsem posedlá jídlem nezdravým,
a když to na mě přijde, tak jím.
Když se do mě vetře posedlost,
nedokážu jí říct: "Mám tě dost!"

Obsese napadá přemýšlení,
přítomnost maže, nechává snění.
Strojené plánování života
Velké cíle a pod tím prázdnota.

Čas od času mě amok chytne,
chci vlastnit knihy nenasytně,
mít prostředky a kapsy plné,
vím, že to není smysluplné.

Nejsem posedlá vlastní podobou,
přesto trpím vzhledovou chorobou.
V obsesi přemýšlím, co by, kdyby,
netuším, co se mi vlastně líbí.

Světlé chvilky mojí posedlosti
naplní touha po vzdělanosti,
Naneštěstí nejsem vytrvalá
a často už jsem učení vzdala.

Posedlost patří k mým vlastnostem,
nedá se říct, že spíš k přednostem,
Nedokážu se jí však zbavit,
životem se s ní musím plavit.

(Psáno na začátku prosince, Hřejivá výzva 23, Tvá posedlost)

Komentáře

  1. V záchvatu posedlosti
    v honbě za dokonalostí
    lítám ode zdi k zdi
    má rychlost mě brzdí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty bys měla básnit, kolikrát jsem ti to už říkala? :) (Má rychlost mě brzdí, dokonalé... :))

      Vymazat
  2. Rozumím ti. Mám to podobně. Plánuji, jím a nakupuji jako šílená. A pak si říkám, že se budu učit, protože jsem ošklivá a když k tomu budu ještě hloupá a líná, nečeká mne žádná budoucnost. (Ale pak to všechno odejde a já jsem zase "normální").
    A dala bych si ten dortík na fotce. :-D To je medovník?

    OdpovědětVymazat
  3. Torta vyzerá veľmi chutne, mňam, :) Okrem toho je to krásna a zaujímavá básnička a tiež sa na mňa hodí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem ve spárech těch posedlostí sama. :)

      Vymazat
  4. ach, jídlo, jídlo, jídlo! ♥ JO!
    OBSESI ZDAR!

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá básnička, vážně tleskám:)) Jídlo a knihy jsou i mé posedlosti. Krásný blog♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky