Jarní random

Nový foťák, miláčka, už mám skoro dva měsíce a přesto jsem vám mnoho fotek zatím neukázala - jistě, všechny články fotkami prokládám, ale žádný pořádný článek plný fotek beze slov tu dlouho nebyl. A tak se tu objevuje teď. Komentářem snad může být pouze to, že fotky vznikaly v průběhu desátého dubna až dnešního dne. Na několika z nich uvidíte mou maličkost, tak se prosím nelekněte. Hodně jsem však fotila přírodu, všednodenní drobnosti, vzpomínky na příjemné zážitky. Samozřejmě nesmí chybět knížky, Bětuška a moje sestra Anča, která mě bere za osobního neplaceného fotografa. Pohodlně se usaďte, pusťte si hudbu, ujistěte se, že nikam nepospícháte, a směle klikněte na "celý článek", kde na vás čeká víc než sto třicet fotografií. (Mimochodem, fotky se mi při nahrávání nějak pomíchaly, a proto nejsou chronologicky seřazené...)





Bětka našla na půdě jednookého bezsrstého, bezocasého a bezhřívnatého houpacího koně, tak si ho vzala domů. 

Moji retárdci. :*


zkouška černobílé v nastavení foťáku
Náš Vašín! :)


vzpomínky...

příprava do Destrukčního deníku

Malovali jsme můj pokoj, tak jsem toho využila... (úkol vypadá ve výsledku trochu jinak :))
































Aby se neřeklo, že neumím být nechutná a morbidní :D































S kamarádkou B.








úsměv a mávat hoši dívky





S Alisou, která u mě bydlela jako výměnná studentka z Pegnitz :) vypadám jako troll, tak po ránu :D









Fronta na autogramiádu Nesbøho, čekali jsme asi hodinu a půl



S B. jsme byly jedny z mála, kdo si na autogramiádu zašel podruhé, téměř u konce. Nikdo už tam nebyl, tudíž jsme se mohly vyfotit... :)





žádný oči a pusinky 



pomocnice :D 

snad se Iris nebude za přidání i této fotky, znovu, zlobit. Když já si prostě nemůžu pomoct, je to jedna z nejcennějších květnových fotek. :)



s mamkou na Den matek :)

Dort k babiččiným kulatinám :)












ze Světa knihy, fotil Ročenkomat, ale je to pěkná fotka. Jen tedy nevím, jak můžu být tak opálená. :D
ha, líbilo se mi tam to sluníčko. :D
S B., voloviny, protože došla slova. :)

A co vy - fotíte rádi? A fotíte sami sebe, přírodu, lidi nebo něco jiného? Chodíte na autogramiády? Máte rádi jaro? :)

Komentáře

  1. Nejlepší je Bětuška :) a pak taky ploštice :)
    .
    B. je strašně roztomilá kamarádka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, doufám, že si tento komentář nepřečte. :D :) Ale souhlasím, hlavně umí roztomile kreslit. :)

      Vymazat
    2. Dlouho jsem zvažovala, zda použít slovo roztomilá o někom, komu je za pár let 18 :)

      Vymazat
  2. Tie fotky sú naozaj nádherné, milujem takéto randomy. Na tvojom blogu som prvý krát v živote, ale zamilovala som si ho :) Škoda že takýchto zaujímavých blogeriek ako si ty nieje viac, ale čo už. Aspoň vyčnievaš z blogového davu. Máš novú pravidelnú čitateľku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti líbí! Vážím si toho, děkuji. :)

      Vymazat
  3. Parádní fotky, Vlasti! Krásný pelmel všeho, co se ti líbí, nebo různých setkání a akcí. Všimla jsem si i netypického vyzdobení Destrukčního deníku (vypadá vážně skvěle), Ance to sluší, je ohromně fotogenická, Bětuška je nádherná, "retárdci" byli neodolatelní. Krásné fotky přírody i z Prahy (knižní svět), a tobě to moc sluší, nemysli si, jseš už vážně pěkná holka. A dorostla jsi i mamku.
    Z oslavy mě chytla slina, ta hromada zákusků byla neskutečně provokativní. Fotíš moc dobře, udělala jsi velké pokroky od prvních fotek, co si ještě pamatuji na blogu Ebolin (i když je fakt, že tomu pomohla i kvalita foťáků, přece jen s nejjednodušším kompaktem máš nejjednodušší možnosti), ale důležíté je i oko fotografa, a ty máš oko dobré, cit pro kompozice i pro barvy.
    Pěkný random!

    OdpovědětVymazat
  4. Nestačí mít dobrý foťák, člověk s ním taky musí umět...a to ty každopádně umíš :) Moc pěkné jarní fotky. Ta stojící kočka u okna nemá chybu :D A ta beruška je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  5. Nestačí mít dobrý foťák, člověk s ním taky musí umět...a to ty každopádně umíš :) Moc pěkné jarní fotky. Ta stojící kočka u okna nemá chybu :D A ta beruška je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  6. Prý troll :D ale to přece není pravda! :)
    Jinak pestrá směsice věcí (ne)všedních, na které se díváš srdcem. Mně zaujala hned ta fotografie mezi prvními - otevřená kniha s vrásčitou rukou, která v knize listuje. Pak se mi líbila ta - patrně - s Tvým prstem postříkaným od barvy a vodovky. No prostě hezké barevné osvěžení!

    OdpovědětVymazat
  7. Konečně někdo má taky blogspot jako já, moc pěkný blog a hezky fotíš a píšeš, když tak koukni ke mně když budeš chtít http://cestadonitra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Konečně někdo má taky blogspot jako já, moc pěkný blog a hezky fotíš a píšeš, když tak koukni ke mně když budeš chtít http://cestadonitra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky