pátek 24. června 2016

Propojení


tisíce slov - žádné správné
srdce buší, duše tmavne

písně plné lásky hrají
s pocity se prolínají
dlouhé věty, přerušení
osudové propojení
krátké věty, nenasytnost
má niterní záležitost
noční sova vstává k ránu
oči plné oceánu
ranní skřivan k hvězdám vzhlíží
tma mu přece neublíží
souhvězdí snů na obloze
poezie dýchá v próze
na obzoru velká láska
jsem rozkvetlá sedmikráska

(S)nová výzva
2.1.2016 - 2.1.2017
forma: báseň - vázaný verš
téma: obrázek číslo 2 

Dlouho se mi nedařilo nic napsat. I teď to bylo náročné, sednout si a zkrotit vír myšlenek, aby z toho vzniklo dílko s aspoň minimální plusovou hodnotou. Chtěla jsem toho v červnu napsat spoustu, ale moc jsem toho doposud nestihla a zjevně už nestihnu. Ještě že se blíží prázdniny. 

(S)mějte se!
Vlasta

12 komentářů:

  1. Já lidi, kteří umí psát dobrou poezii, upřímně odbdivuju. Vždycky, když se o něco totiž snažím sama, vypadá to pak hrozně nuceně. Ale tobě se tohle moc povedlo :) A že nestíháš, to moc dobře chápu, jen se dej brzo do kupy.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, že dostat to do nenucené podoby mi dalo hodně zabrat. :D A ty píšeš skvěle. ;)

      Vymazat
  2. Líbí se mi lidé s očima plnýma oceánu. Jen mi ještě nikdo z nich nepřinesl nic dobrého. Tak tobě snad ano.

    OdpovědětVymazat
  3. Přijde mi, že se neustále opakuji, ale je to hrozně pěkné. :) Ten konec se mi líbí nejvíc. Tak hlavně ať se máš pořád hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni náhodou je to moc pěkné, máš můj obdiv! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera :). (Akorát mě trochu děsí, jak moc se v tom vidím :D.)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni! Ta básnička je krásná :)
    Já jsem kdysi také ráda psala, ale přišla jsem o tu nenucenost, takže všechny moje verše byly jako nastrojené.
    Ale Ty jsi vážně skvělá!

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásné, na to není třeba více slov :).

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou, mně se to líbí moc :)

    OdpovědětVymazat