Léto na cestách

Včera byl velmi studený, deštivý den, dnešní ranní mlha také nevěstila příjemné počasí. Teď sice oknem prostupují sluneční paprsky, ale ty mě neošálí. Léto prostě končí a je na čase se s ním rozloučit. Třeba tak, že publikuji souhrnný (foto)článek o těch krásných měsících a (nejen) o cestách, které jsem během nich podnikla. 

Místy se budu opakovat, ale věřím, že to nikomu z vás vadit nebude. Zářijové momenty jsem s vámi ještě nesdílela, takže něco nového se zde stejně objeví. Doufám, že vám článek zpříjemní nedělní den, dejte si k jeho prohlížení třeba dobrý čaj nebo kousek něčeho sladkého. Na chvilku zapomeňme na školní a pracovní povinnosti a ohlédněme se za pozitivními letními okamžiky. (Ano, taky bych se měla učit na biologii a asi se podívat i na matematiku, ale to ještě počká.)

Když jsem fotky nahrávala, opět se nejspíš trochu promíchaly, takže nejsou řazeny nijak chronologicky. 
Frauenkirche v Drážďanech
Praha-Suchdol
Slovensko - Turčianské Teplice
Drážďany - Prager Straße
Drážďany
Technická univerzita v Drážďanech
Děčín
Děčínská růžová zahrada
Děčínský zámek
Lednice
Valtice
Brno
Hodonín
Olomouc
Plesnivej citrón
Mniška, já, Annika a Iris, 31.8.
Alžbětě bylo pět, třináctého září.
Má milovaná večeře
Vyhlídka z cesty na Říp
Z výletu na Říp v pátek 15.9. 
Roudnice nad Labem
Včerejší mňamózní oběd a krásný talíř na polívku
Kousek drážďanské moderní architektury
Úžasná literární kavárna v Děčíně, kde jsem byla s Jadernou knihomolkou
Opět Valtice
Opět Brno
Opět Olomouc
Od Modrého jsem dostala fluffy deku. Doma mi ji hned zabavila a otestovala Alžběta. 
Konečně mám doma důstojně velký hrnek na čaj. 
Úžasná momentka z oslavy. 
Trochu nepovedená, ale vlastně velmi vydařená fotka. 
Řípský krpál
Modrého sestra měla svátek a jeho babička svátek a sedmdesátiny, tak jsme včera slavili. L. dostala tyhle kjůt kočičky. 
Znojmo
Proč je Modrý modrý?
Záložky od Mony
Ať žijí nezaostřené fotky z lesa
Ten dort jsem vybírala já a byl boží
Tady ho máme, Řípa!
Rotunda svatého Jiří na Řípu
Ano prosím, na oslavě jsme s Modrým oba dostali skleničku šampaňského. Já měla laň, on dvanácteráka. Jak krásně potterovské. Vypila jsem obě skleničky. :D 
Ještě z Drážďan
Jedna husťácky nezaostřená fotka z vlaku
Celé Vánoce jsem hledala jmelí, pod kterým bych mohla dostat pusu. Stačilo ale jet na Moravu, kde na spoustě stromů jmelí parazituje. To bylo pus! :) ^^
Rotunda svaté Kateřiny ve Znojmě
Dvojitá duha
Z cesty na Slovensko. :D Alžběta blinkala, Anča spala a já si četla
Mělnická vyhlídka - Říp
Modrého sestry kamarádka Verča umí skvělé dorty. 





Pro dnešek to bude všechno. Nutno dodat, že jsem fotky shromáždila z archivu na Google disku, protože nejsem doma. Zjistila jsem však, že se mi na drive neukládají všechny fotky, tak možná něco chybí. I tak věřím, že jich bylo tak akorát a dost.

Jaké jste měli léto vy? Kde jste všude byli? Fotili jste? Máte rádi kočky? (Snad jo, na fotkách jich je dost. Ale i psi. :)) Pletli jste si někdy na noc copánky? Co vás čeká na podzim?

Mějte se a držte mi palce, ať se dokopu k té biologii. Já za to budu držet palce vám! :)

Komentáře

  1. Jako vždycky nemám slov - opravdu obdivuju lidi, kteří umí dobře fotit!
    Ten první motýl je naprosto dokonalý a fotky s krajinou kouzelné. Na Lednici bych se jednou moc ráda podívala a taky jsem si o prázdninách dělala copánky - i když ještě o něco menší a pekelně špatně šly rozplétat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, copánky se rozplétají obtížně. Hlavně jsem pak vlasy neměla moc dlouho hezky kudrnaté, ale několik dní vydržely takové.. fluffy, nadýchané. :D
      Děkuji za krásný komentář, jsem ráda, že i když nemáš slov, ozveš se! :)

      Vymazat
  2. Ty fotky jsou prostě skvělé, Vlasti, obzvláště ta první, motýlová???<3 Zdá se, že máš za sebou skvělé léto, s Modrým jste vážně báječný pár a na všech fotkách vypadáš šťastně, za což jsem moc ráda :) Popiskama jsi mě tedy kolikrát uzemnila, ty jsou boží :D
    Moje léto bylo dost pracovní - mám teď v podstatě dvě práce a od října mi přibude ještě škola a nějak nevím, jak to zvládnu :D Proto si teď čistím hlavu a relaxuju - v Číně. Je to zajímavá země,která mi přivodila dost kulturní šok, třeba se nám opravdu podaří sejít a budem si moci povykládat osobně. Byla bych ráda
    Měj se krásně a ať se ddaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pozitivní komentář! :) Které konkrétní popisky tě uzemnily? :D
      Jů, relax v Číně, to zní zajímavě. Tak doufám, že od tebe někdy uslyším nějaké vyprávění. :) Vidím to tak, že bychom se jednoho krásného dne měly sejít! :) (Ráda bych poznala tebe a Kristýnu z BookTalk a tak, znám tolik milých lidí, které bych ráda poznala osobně.. Snad se to někdy podaří. Měj se krásně a moc děkuji! :* ♥

      Vymazat
    2. "plesnivej citron" nebo ten s tím šampaňským nebo: "Z cesty na Slovensko. :D Alžběta blinkala, Anča spala a já si četla" :D

      Vymazat
    3. Myslela jsem si, že některé z nich budou trošku vtipné. :D Tak jsem ráda, že nenechaly alespoň tebe klidnou. :D ♥

      Vymazat
  3. Tak si říkám, že zanedlouho bude už zase konec měsíce, a že poslední dobou přežívám od fotočlánku k fotočlánku. :D Ale aspoň při tom přežívání fotím, to je taky fajn. Tvoje fotky jsou jako vždy skvělé a krásné. Nejvíc se mi líbí kočičky, protože kočičky to u mě vždycky vyhrajou na plné čáře. Ale dodatečnou fotodokumentaci z Moravy oceňuji také. (Vlastně jsem vážně ráda, že se vyznáš v Olomouci, bez tebe bych se na ten den otevřených dveří nejspíš ani nechystala.) A když jsem viděla ten Bětuščin dort, původně jsem si myslela, že jsi ho pekla ty.(:
    No, k tvým otázkám - odpověď na většinu z nich už jistě znáš. Copánky jsem si nechávala plést od mamky, když jsem byla malá, a občas jsem je měla na hlavě několik dní a chodila s nimi do školy. To bylo v době, kdy moje vlasy byly ještě rovné a nemusela jsem si je mýt každý den. (Vlastně se mi nechce věřit, že taková doba někdy byla. :)) A na podzim... Na podzim mě čeká plno administrativních záležitostí kolem maturity. Tenhle rok se mnou bude ještě větší nuda než kdy jindy, co se týče konverzačních témat. Pokud by sis tedy nechtěla povídat španělsky a/nebo o filozofii a psychologii.:))
    Měj se krásně, to je jasné. Ale tak u tebe to ani jinak nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, bude další fotočlánek? Na ten se tedy budu velmi těšit! Tvoje fotočlánky jsou skvělé, přijde mi. Zachycuješ totiž tak nějak jiné momenty, víc všednodenní, což se mi líbí víc. Nosíš foťák (mobil) stále při sobě a tak ti nic neunikne. To je skvělé! :)
      Kočičky jsou opravdu skvělé. A pokud se vydáme do Olomouce, do té kavárny stopro musíme. :)
      Španělsky to asi nezvládnu, ale filozofovat můžeme :) Byť asi nebudu moc moudrá. :D

      Věř mi, jde se mít všelijak. Ale krásně je to nejlepší. :) Díky a ty taky! :) :*

      Vymazat
  4. Ty fotky jsou krásné. Vážně. A taky jsem se chtěla omluvit, že jsem tu už dlouho nestrašila - jenom to balení, stěhování, uklízení,... A bude to jen horší, bohužel.
    Mé léto asi znáš a fotky taky. I když nejsou tak hezké jako tvoje, zvláště krajinky. Co se mi líbí z mých fotek, jsou zvířata - zoo. A v neděli jdu do pražské - seznamovací akce, ale trochu volnější, tak jde i R. a já beru foťák.
    Kočky miluju. A jednou chci domů mayskou mývalí. R. souhlasí, v Kočičí kavárně viděl křížence mayské s britskou a také se zamiloval.
    Copánky jsem si na noc pletla, ale... Nemám už na to trpělivost. Viděla jsi moje vlasy. :D
    A podzim? To bude škola. Hodně školy, hodně nových lidí. Taky jedeme na Velkou pardubickou. A příští týden jdeme do Aquapalace Praha, protože jsem dostala lístky ze soutěže na FB. Stránka Pro jádro (provozuje čez), otázka na tři vodní díla vystavená v souvislosti s výstavbou Temelína. A pak že to jádro k ničemu není!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, teď už končí ta několikaměsíční pohoda a přichází úplně nový životní styl. Držím palce, aby se ti to všechno nějak povedlo skloubit a snad budeš mít čas i na čtení, blog a třeba i ostatní blogy. :) :D
      Jé, o mayské mývalí jsme s Modrým taky snili. ♥ Můžou to být kamarádi jako my. :D
      Upřímně.. jak dlouho sis nestříhala vlasy? :D Ty bych si nedokázala ani rozčesat, už s těmi svými mám problém a většinou to nečešu. :D
      Jů, užijte si to! ^^ Tady je jádro pudla/jádra! (Aneb proč studuji jadernou fyziku? Protože mám díky tomu vstupenky zdarma. :D :D )

      Vymazat
  5. Moc hezké fotky :) Cestovala jsi docela dost :) Já byla s přítelem na dovolené v Maďarsku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To muselo být krásné! :) Děkuji za pozitivní komentář! ^^

      Vymazat
  6. Alžběta jak je ti hrozně podobná, to je pecka :)). A ty copánky mi úplně připomněly prázdniny se sestřenkou. Každej rok v létě jsme si to pletly a pak jsme si dělaly taky takový ty bavlnkový copánky. Úplně bych na to zapomněla, kdybych neviděla tvoje fotky :) Jinak super fotky, hrozně ráda sem k tobě chodím. Nejenom, že se dobře čteš, ale jsi prostě taková normální :) no a ty fotky k tomu, to je už bonus :) Tak super podzim ti přeju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milý komentář! :)
      Jojo, říkají to všichni, že jsme si podobné. Je to až děsivá pravda. :D

      Tobě taky krásný podzim! ^^

      Vymazat
  7. Fotkovej myšmaš je úžasnej.
    Nevím, která se mi líbila víc, ten motýl je nádhernej, ale líbí se mi i víly v obilí, fotky měst, momentky (v autě :D), nebo chvilky, kdy jseš se svými nejbližšími. Hodně jsi cestovala!
    P.S. nevím jestli je to jen dnes, nebo je to tak poslední dobou pořád, ale to ověřování přes klikání obrázků už je úplně na nerva. Odklikat asi dvacet polí u každého komentáře, to chce pořádnou dávku trpělivosti. To nepíšu, jako že za to můžeš :D, tys ten systém nenastavovala, ale je to fakt šílený...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky